memyselfaj.webblogg.se

Spola porten

I morgon ska jag till sjukhuset och spola venporten i bröstet. Äntligen kom jag på att ringa och boka tid till det. Måste ju göras med tre månaders mellanrum. Men om allt ser bra ut med sjukdomen kanske jag kan ta bort den om ett tag. Det gör de tydligen med lokalbedövning. Men den sitter ju inte i vägen egentligen.

Idag har jag varit ute på en riktig långpromenad med mellandottern. Totalt blev det nästan 7,5 km, först i solsken och sen utan sol. Riktigt mysigt var det. Harry har varit helt slut efter det.

Sen har det blivit en del pluggande vid datorn. Förutom skrivkursen håller jag ju på att skriva på min bok. Har kommit en bit, men det är mycket kvar. Känns skönt att ha något att koncentrera sig på. Men huvudet orkar inte långa stunder.

I morgon ja, då blir det ju David Batra på konserthuset tillsammans med hela familjen. Först lite god mat och vin här hemma. Mys!

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: