memyselfaj.webblogg.se

Oj vad tiden går

Sitter i fåtöljen och funderar på om jag ska gå ut i köket och göra mig lite frukost. Klockan är redan 11, men jag har redan hunnit till sjukhuset och lämnat dosan och varit och tränat. Så det vore nog rätt ok med frukost nu.
Som sagt, dosan är återlämnad och det blev som jag trodde - inga hjärtrusningar. Då kan de ju inte se varför det rusar. Typiskt! Fast å andra sidan så är det ju positivt att jag inte haft någon rusning på två veckor nu.
I helgen firade vi makens födelsedag. Det var ingen jämn sådan, men det är klart att han ska firas. Presenten var att hela familjen ska se David Batra när han kommer till stan. Jag gillar upplevelsepresenter. Kan inte tänka mig något bättre att ge bort. Inte att få heller för den delen. ;)
Tänk att det redan hunnit bli torsdag. Sjukt. Kan inte fatta att tiden måste gå så fort. Är det någon som jagar den med blåslampa? ;)
Döttrarna är hos mamma i Stockholm. Känns skönt att de vill det själva. Lilla mamma behöver all sällskap hon kan få.
Nä. Nu blir det nog den där frukosten. Börjar bli riktigt hungrig. Sedan vill nog Harry ut en sväng. Har inte frågat honom, men han brukar aldrig vara främmande för att gå ut. Dessutom är vädret härligt med sol idag, så vi kanske tar en längre promenad.
Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: