memyselfaj.webblogg.se

En vecka kvar

Om exakt en vecka har vi nog lite resfeber, jag och maken. Även om vi inte planerar att ta med oss så mycket, så är det en hel del "måste-saker" som ska med. Och det är tidig avgång på tisdagsmorgonen som gäller. Tåg och buss till Arlanda blir det eftersom ungarna behöver bilen hemma.

Någon som missat att det blåst i helgen förresten? Nej, kan tro det. Här uppe på taket hos oss har vi nästan fått hålla i oss för att inte blåsa ner på gatan. ;) Även om det blåst idag också så har solen skinit och det har varit kylig och klar luft. Det gillade både jag och Harry.

Idag har jag hunnit med både träning och fika med hembakade lussekatter hos äldsta dottern. Det var mums. I helgen bjöds det på middag hos mellandottern och hennes sambo. Kvällen avslutades sedan med sällskapsspelet "Mini eller Maxi". Det missade maken eftersom han njöt av julshow "på lokal". (Nej jag är inte alls avundsjuk. ;)

Inga fler hjärtrusningar i alla fall. Det är positivt. Däremot är jag trött av allt runt omkring mig.

Kram

Ja.... Han får vara i soffan.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Haha, skitungen!