memyselfaj.webblogg.se

Livet är inte enkelt

Just i detta nu ligger nog maken på operationsbordet och genomgår sin gastric bypass. Känns skitoroligt. Vet inte varför. Kanske för att jag mår som jag mår?! Väntar ju på besked från sjukhuset för att få reda på vad de ska göra med min jävla prick i lungan. Just nu känns den väntan tyngre än jag orkar med. Och så makens operation mitt i detta. Nej, det är för mycket nu. Livet känns tungt. Måtte det komma något positivt ur allt detta. Så här har jag ju inte tänkt leva mitt liv i all evighet.

Som om inte det vore nog. Nej, ovanpå allt detta bär jag på en olustkänsla efter en händelse som inträffade för ungefär en månad sedan. Inget som berör vare sig min sjukdom eller makens operation. Nej, det är något som bara gjorde mig så innerligt ledsen och som fick konsekvenser som jag aldrig drömde om.

Måste försöka skaka av mig allt för en stund. Har i alla fall varit ute med Harry på en lååång promenad i det fina solskenet. Visst blåser det, men det var en skön promenad. Stannade till vid en fontän så att Harry skulle få blöta sig lite och fick mig ett gott skratt. Han är bra knäpp vår vovve. Han var nämligen rädd för det mesta som hade med den där fontänen att göra.



I går var det mors dag och jag blev firad av mina finaste och goaste ungar. Love you. :)) Fick en jättejättefin ampel med lobelia av mellandottern redan i lördags när hon kom hit för att äta tillsammans med oss. Och i går fortsatte firandet med att jag fick en jättebukett kvistrosor och lotter av sonen och äldsta dottern. Underbara är ni allihop.



Nu är det inte många dagar kvar innan vi ska på dop. Äntligen, äntligen ska jag få träffa lilla Milda. :))



Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: