memyselfaj.webblogg.se

Våren kom av sig

I går var det vår. I dag är det vinter. Alltså hände något i natt när jag sov. Harry var glad i alla fall eftersom han älskar snö. Men jag gillade det inte för jag vill ha vår NU.

Har precis ätit middag (med "lite" rött till). Det blev faktiskt en hel del rött eftersom maken inte drack en droppe. Hm... Jag tycker att god mat blir extra god om det blir lite rött till. Men så ska ju maken upp klockan sex i morgon och dra iväg till Upplands Väsby.

I går ringde M och frågade om jag hade lust att träffa henne och fika. Självklart hade jag det. I två timmar satt vi på ett fik i stan och snackade och sippade på varsin kaffe latte. Myyyssss. :) Det måste vi göra om. SNART. ;)

Nu blir det promenad med vovven och sedan Lets dance. Jag hoppas på Tina Törner. Har gillat hennes danspartner sedan första avsnittet
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: