memyselfaj.webblogg.se

Trött efter resan

Jädrar vad jag blev trött i går eftermiddag när vi kom hem från resan. Allt bara släppte och jag blev sååå sömnig. Under resan har jag ju försökt tänka bort allt annat och bara försökt vara "där". Men det är väl som kuratorn sade förra veckan att jag måste planera in en dag efter då jag får vila. För det blev verkligen en reaktion i går.

I dag känns det bättre, men så har jag väl sovit 10-12 timmar också.

Kände också att jag blev yr efter ungefär en dag på båten, att balansen blev påverkad och det känner jag av fortfarande. I morse, när jag låg i sängen, började det snurra och när jag tittade upp började ögonen snurra med. Det var faktiskt riktigt obehagligt. Men jag har ju haft problem med balansen sedan jag tappade hörseln på vänster öra för drygt 10 år sedan. Det var en stressreaktion. Hörseln har jag fått tillbaka även om jag inte hör jättebra. Men några problem med balansen har jag inte märkt av de senaste åren. Förrän nu alltså. Men det går väl bort om några dagar nu när jag har fast mark under fötterna igen.

Men gud vad jag har haft skönt på resan och det var länge sedan jag fick skratta så mycket. Ett tag var vi helt utflippade, jag och dottern. Men det måste man tillåta sig vara ibland, för det är inte så ofta det händer i mitt liv just nu.

Nu väntar jag på att maken ska komma hem med bilen. Han ska på något jobbmöte och då kunde jag ha bilen. Ska ut med Harry så att han får springa av sig lite. Harry har varit hos äldsta dottern i natt, så det känns så tomt här hemma när ingen kommer och "duttar" för att få lite uppmärksamhet.
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: