memyselfaj.webblogg.se

Lite blandat

Vilket väder vi haft den här veckan... Regn och blåst ena dagen och sol och någon minus nästa dag. Men i dag är det sol, sol, sol och sex grader plus. Gissa om jag varit ute en tur med Harry i skogen?



I dag är det dessutom en liten tjej i släkten som blir fyra månader.



Grattis lilla gullungen Milda.

I går tog jag och mellandottern en jättesväng med Harry. Det var en härlig promenad och vi hann dessutom hem innan det mulnade på. Inte alltid man har sån tur. :)
På kvällen hade maken och jag BF (barnfritt) ;) Käkade en god köttbit och drack lite rött. Mums.

I kväll samlas alla barnen här för att äta middag. Sen blir det väl Melodifestivalen för hela slanten. Vet inte vem jag håller på. Kanske Sara Varga eller kanske The Moniker? Men det blir väl antagligen Saade eller Danny som tar hem det. Kanske blir det annorlunda i år eftersom vi har jurygrupper i Europa som ska hjälpa oss rösta fram det bidrag som de tror på.

Fick min nya handske och strumpa med posten i går. De var tajta... Fick knappt på mig strumpan. Puh. Men nu sitter de där. Tyvärr har svullnaden inte gett med sig det minsta. Känns ganska tröstlöst... Men kanske blir det bättre med de nya.

Har en hyfsat lugn vecka framför mig. Inga sjukhusbesök vad jag vet nu i alla fall. Veckan därpå blir det däremot besök hos kuratorn och Herceptin samma dag. Hoppas också på besked från läkaren snart.



Kram från mig :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pernilla
skriven :

Men titta vem som fastnade på din blogg. =) om inte världens sötaste unge!!! =) Milda.

Hoppas du får en bra vecka. Vila upp dig ordentligt. Kramar