memyselfaj.webblogg.se

Bajsdag

Någon måste ha blivit avundsjuk när jag skrev om den strålande solen i mitt förra inlägg. För i morse när jag vaknade så var den borta - solen alltså. Någon hade alltså varit här och tagit den... Därmed var den dagen förstörd. ;) Inte alls lika mysigt att promenera med Harry då. Han blir ju så skitig. Blä.

Känner dessutom av helgens alla aktiviteter. Är både sömnig och stel i kroppen. Jag vet ju att det kommer som ett brev på posten, men jag vill ju inte bara sitta inne. Då tar jag i stället skitreaktionen som kommer efteråt. Även om det, som i dag, blir en enda stor bajsdag.


Kunde inte motstå. :)

Känns bara tungt just nu. Kanske för att jag vet att jag ska till sjukhuset på onsdag igen. Även om jag vet att det "bara" är Herceptin, så känns det alltid psykiskt jobbigt eftersom jag blir påmind om min cancer. Fan alltså.

Nu ska jag luta mig tillbaka i fåtöljen och koppla av till lite avslappningsmusik. Måste försöka tänka på annat.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lillemor Karlsson
skriven :

Lycka till imorgon, tänker på dig.

Kram Lillemor

2 Pillan
skriven :

Det är helt ok att ha Bajsdagar. =) Det bästa med Bajsdagar är att det oftast blir lättare efter dem. Lycka till idag Kära faster. Kramar från mig och Milda. <3