memyselfaj.webblogg.se

Dags för dop :))

I dag bär det iväg för att träffa släkten i Hälsingland och Mildas dop i morgon. Ser fram mot det jättemycket. Och vädret ser ju minst sagt lovande ut.

Annars har veckan rullat på. Hämtade maken på sjukhuset i onsdags morse. Han var precis som vanligt. Lite trött kanske, men inget ont eller så. Helt otroligt egentligen. Han har kämpat på med sina små portioner med soppa i både tid och otid. Något sällskap vid middagsbordet har han därför inte varit. Men det blir nog bättre sedan när han får börja äta vanlig mat om än i väldigt små mängder. Skönt i alla fall att allt gått så himla bra.

I onsdags var vi på en examen på universitetet för första gången. Det var mellandotterns sambo som gick ut som datatekniker. Jobb hade han redan fixat och första arbetsdagen var - i onsdags... Han fick sluta lite tidigare på sin första arbetsdag för att hinna med examen. ;) Från universitetet åkte vi till hans föräldrar där det bjöds på grillat, ost och tårtor. Smakade riktigt, riktigt gott. :)

I dag har jag varit och tränat igen. Det var andra gången efter rosfebern. Känns skönt att få tänja lite och arbeta upp konditionen.

Nej, nu ska jag börja packa lite och kolla över om något behöver strykas. Fast strykningen måste jag ju be om hjälp med eftersom min hand inte klarar av det.

Ha en jättefin helg allihop och njut i det fina vädret.

Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: