memyselfaj.webblogg.se

Bara så trött

Jag är trött, så jäkla trött. För att koppla bort tankarna tar jag en insomningstablett på kvällen. Därefter sover jag gott. Visserligen vaknar jag några gånger, men det går relativt snabbt att somna om igen. Trots det är jag så jäkla trött på dagarna. Orkar helt enkelt inte ta mig för något. Antagligen är det en process jag går igenom, att allt ska bearbetas, och det tar helt tydligt på krafterna.

Därför händer det inte så mycket här hemma - om inte maken tar tag i saken förstås. Han ser till att vi kommer ut lite på dagarna och det är skönt. Love you.

Nu är det bara fyra nätter innan jag ska inställa mig på sjukhuset. Vet inte mycket om själva ingreppet eller hur jag kommer må efteråt. Allt har gått så fort inför operationen, så det har inte hunnits med att få svar på de frågorna. Tydligen finns det olika sätt att komma åt lungan. Antingen genom ett snitt i sidan, under bröstet eller titthål. Tydligen blir det både kateter och ryggmärgsbedövning. Just ryggmärgsbedövningen kan jag känna lite oro inför. Vet inte varför.

Får se vad vi hittar på nu på eftermiddagen. Blir antagligen en sväng med makens nya tjänstebil som han är och hämtar nu. :)

Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lillemor Karlsson
skriven :

Tänker på dig och håller alla tummar för att allt ska gå bra.

Kram Lillemor