memyselfaj.webblogg.se

Härlig helg

Söndag kväll och det börjar lukta gott från köket. Maken gör mat och lyssnar på Peter Carlsson & Blå Grodorna. Själv gör jag inte så mycket just nu. Väntar mest på att maten ska bli klar. Igår lagade han en underbart god rätt; Hjälmargös med bacon och ostkräm. Mums. Hade alla ungarna och svärmor här på mat. Blev en riktigt bra kväll som avslutades med filmen "I rymden finns inga känslor". Faktiskt en jättehärlig film. Idag har maken och jag varit hos mellandottern och fikat och tittat på Sveriges bronsmatch i handboll. Blev tyvärr inget brons... Sen åkte vi ut till köpcentret. Det blev skor till maken och lite kläder till mig. Mellandottern köpte strumpor till sambon och kattsand. Dessutom var hon ett bra smakråd till mig i provrummet. Man blir jäkligt svettig av att prova bara... Nä nu är det dags att käka. Och i morgon är det ny vecka, en lugn sådan för min del. Ska inte till läkaren förrän den 9:e... Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: