memyselfaj.webblogg.se

En dag som alla andra, eller?!

Funderade om jag skulle gå upp ur sängen över huvud taget idag. Vet inte varför. Det var bara så jag kände. Vet ju vad jag har framför mig med skiktröntgen och läkarbesök. Finns ju en oro över beskedet. Man är ju inte mer än människa... Vet inte om jag håll er på att bli snuvig också. Kanske sonen som smittat mig... Har ingen feber eller så. Bara nyser. Så det är väl en kombination av saker som gör den här dagen till en sån dag då jag helst skulle vilja dra täcket över huvudet. Ska i alla fall ta en promenad med Harry sen. Han brukar vara duktig på att få mig på gott humör. :) Igår var jag och äldsta dottern på bio. Vet inte när jag var på bio innan dess faktiskt... Vi såg i alla fall en kärlekskomedi (love and other drugs). Riktig feel good-film faktiskt (och med en manlig goding i huvudrollen..). ;) Kan rekommenderas (jaa, både filmen och godingen ;) ). Haha. Kan vara skönt att drömma sig bort i filmens underbara värld ibland. Det ska jag faktiskt försöka göra ganska snart igen. Finns ju en del filmer att se, exempelvis Änglagård och filmen om Cornelis. Ska försöka få med mig maken på någon av dem. ;) Nej, nu måste jag försöka rycka upp mig. Går i nattsärken fortfarande... Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pillan
skriven :

Kör hårt faster jag håller på dig. =) du är stark. Styrke kramar från Milda med föräldrar!!