memyselfaj.webblogg.se

Bloggar över en kopp latte

Så har jag fått min portion Herceptin. Det tog lite längre tid idag än det brukar. Tydligen var det Apoteket som dröjde med att fixa det. Men jag låg och tittade på tv så det gick ingen nöd på mig. När jag gick från sjukhuset gick jag förbi ett av stans kaffeställen (nej inte FÖRBI. Jag gick IN). ;). Där sitter jag nu och bloggar. Fick en iphone i julklapp och den måste ju användas. Nåväl, på sjukhuset fick jag en ny tid för Herceptin. Ska dit den 9 februari. Då blir det dessutom läkarbesök. Får då förhoppningsvis svar på röntgen och varför jag har så hög puls ibland. Får väl också reda på vad det blir för behandling. Det är väldigt dubbelt... Samtidigt som jag verkligen vill veta och komma igång med en behandling, så vill jag inte veta. Men att gå så här och vänta som jag gjort tar på psyket. Ja, det är tufft. Men vardagens alla ljusglimtar gör det ändå enkelt att se framåt. För jag har en familj som inte går av för hackor.... De är glädjen i mitt liv. Tack för tipset Lillemor. Ska prata med läkaren om remiss. Hoppas allt är bra med dig annars. ;) Nej, nu ska jag dra vidare på stan. Kaffet är slut och mackan är uppäten, så energi finns det gott om för en promenad på stan. ;). Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: