memyselfaj.webblogg.se

Vemodigt

Dagen idag blev ingen vanlig dag. Det blev en dag i vemodets tecken. Fy fan alltså. Hade en klump i magen när jag körde mot staden i väster och min arbetsplats, eller ska kanske säga min före detta arbetsplats. Hur som helst så var "alla" där och det bjöds på gofika och Kurretårta.
Tömde mitt rum på grejor. Hittade mycket skit som jag sparat, gamla reportage och artiklar som antagligen kändes speciella just då. Idag kändes det bara vemodigt, så det mesta hamnade i pappersåtervinningen.
Undrar var jag kommer jobba sen? Vem vill ha någon som gått sjukskriven och som inte vet hur mycket jag kan/orkar jobba? Finns det nåt där ute för mig?

Kram

Slaktad Kurretårta

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lillemor Karlsson
skriven :

Tänker på dig och hoppas ni får en jättefin resa.



Kram Lillemor