memyselfaj.webblogg.se

Lite om allt

I går tog jag min första promenad ensam med Harry efter operationen. Kändes lite osäkert eftersom han kan dra till ibland och visst gjorde han det, men det gick bra. Vet bara inte vilken hand som är bäst att hålla kopplet - höger med lymfödemet eller vänster med alla stygn på den sidan? :P

Det största problemet just nu är luftvägarna. Känns som om jag har slem som ska upp, men hur jag än hackar och hostar så kommer det inget. Hur som helst så är det väldigt irriterande och gör så att det är väldigt tungt att andas ibland.

I morse var jag dessutom yr när jag klev ur sängen. Blodbrist? Lågt blodtryck? Yrseln har sedan fortsatt hela dagen, både när jag sitter och reser mig upp. Känns inget vidare. Kan vara det som orsakat lite huvudvärk som dök upp nu på eftermiddagen. Så från och med i dag käkar jag järntabletter. Som om inte det var nog så fick jag hjärtklappning när jag var ute med Harry i dag. Har haft det sedan jag var i 20-årsåldern. Det kommer någon gång om året eller ännu mer sällan, men i dag var det extra jobbigt eftersom jag inte känner mig helt "fit-for-fight".

Snart ska maken och sonen iväg och titta på speedway. Indianerna har hemmamatch. Ser ut att kunna bli en fin kväll. Håller tummarna för hemmaseger.

Tänkte lägga in lite bilder här i dag, men datorn är seg. Tror inte att något fungerar med den snart. Suck. Allt tar sådan himla tid. Har suttit här i snart en timme och ännu har jag inte fått över några bilder från min mobil, så då blir det heller inga bilder på bloggen. Får se om jag har tillräckligt med tålamod en annan dag. ;)

Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: