memyselfaj.webblogg.se

Ny kallelse

Hinner inte mer än anteckna att jag ska till lymfkliniken tre gånger nästa vecka, så kommer en kallelse till bröst- och bukröntgen med posten.



Ska dit på tisdag, så då blir det bara två behandlingar på lymfkliniken. Men två behandlingar är bra mycket bättre än ingen. Så jag är nöjd ändå.

I morgon ska jag till kuratorn igen. Oops. Kom precis på att jag varit dålig på att göra "hemläxan". Ska ta mig en stund varje dag när jag sätter mig ner och "stänger av" med hjälp av musik. Det har minst sagt blivit lite dåligt med sådana stunder. Kanske får jag en bock i kanten av kuratorn i morgon? ;)

I dag har i alla fall jag och mellandottern tagit en promenad i skogen tillsammans med Harry. Vi tog bussen en bit utanför stan, så att han skulle få möjlighet att springa av sig lite energi. Och det behövde han minsann. Som han sprang... Kom inte hem förrän sent på eftermiddagen och jädrar vad jag var kaffesugen då. ;)

Kramar
Taggar: Röntgen;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: