memyselfaj.webblogg.se

Samma läge

Dagarna går och jag bara v ä n t a r. Febern är borta, men handen ser fortfarande ut som en uppblåst handske (börjar bli en mästare på att göra allt med vänsterhanden faktiskt). Blir mest tokig på att inget händer. Om nu sjukgymnasten kan hjälpa mig och få ner svullnaden, så vill jag ju komma dit så att jag kan komma tillbaka till jobbet igen. När jag i dag ringde onkologmottagningen för att höra varför inget händer, så sade sköterskan att läkaren ska ringa mig i morgon. Tydligen var det något han ville stämma av direkt med mig. Jaha, nu kom oron tillbaka igen. Tur att jag har min älsklingsvovve Harry, så att jag kommer ut på dagarna. Och jag ska säga att jag börjar bli ganska stark i vänster arm eftersom jag inte heller i min fostran av honom kan använda den högra. När han är som bråkigast är det en ganska tuff uppgift faktiskt. Nu ska jag göra mig en latte och kanske sätta mig och njuta i solen. Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: