memyselfaj.webblogg.se

Feber och värk

Det är lördag och maken är snorig, riktigt snorig. Stackarn. ;) Kan inte vara kul att vara förkyld och ha ont i halsen... Love you. <3 Hur mår jag själv då? Ja, inte är jag förkyld i alla fall. Däremot håller febern i sig. I morse hade jag 37,7. Det var det mesta den här veckan. Annars har den legat på 37,1-37,4, inte mycket, men hos en person som har en normal morgontemp på 36,8, så är det lite feber. Något verkar vara fel, men vad fan är det? Handen är fortfarande lika svullen. Jag masserar överarmen för att "öppna upp", så att vätskan i armen kan börja röra sig igen, men inget har hänt. Har också haft den i högläge och värmt den med vetekudde, men inget verkar hjälpa. Tur att den inte värker i alla fall. Något som värker är kroppen - typ alla leder. Det stretar och drar och konsumtionen på värktabletter är hög just nu. Annars är väl allt bra - typ... :) Se till att ta vara på dagen i dag, i morgon kan det vara för sent. Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: