memyselfaj.webblogg.se

Nytt läge

Med en trasig dator sitter jag och skriver det här på mobilen. Efter att ha ringt sköterskor på två olika avdelningar idag och jagat läkaren så ringde han! Men det var inga trevliga besked han hade:-P. Ska ta cortison för armen/handen. Sen ska jag börja med Herceptin igen eftersom en ny utredning av min senaste röntgen visade att pricken med stor sannolikhet är cancer. Tufft besked. Jävligt tufft. Varför jag? Har jag inte drabbats tillräckligt redan? Ska träffa läkaren tisdag eller onsdag denna vecka och prata fortsatt behandling. Han ska ringa om tiden. Ska börja käka cortison redan i morgon. Ja så är det. Livet tar andra vägar än man tänkt sig. Gäller att försöka hänga med i svängarna fast det är jävligt tufft ibland. Jag har ju sedan länge bestämt mig för att fixa det här men jag skulle inte klara det utan er och ert stöd. Tack allihop. Nu är det bara att se tiden an och kämpa, kämpa, kämpa. Kramar
Taggar: Herceptin, Onkologläkaren;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla Johansson
skriven :

Inger! Vilket fruktansvärt jobbigt besked! Och vad omänskligt att behöva jaga vårdpersonal för att få ett besked... Och att dessutom få det per telefon - tjänstefel!!!!!!!!!!!

Skickar all värme och all pepp jag kan uppbringa till dig! KÄMPA PÅ!!!! Kram! /Camilla (tidigare Carlsson, du vet!)

2 frida & co
skriven :

Vi tänker på dig och skickar massor av positiv energi.

kramar frida, henrik, alfred & emil <3

3 Lillemor Karlsson
skriven :

Tänker på dig, många kramar Lillemor