memyselfaj.webblogg.se

Kämpar på

Det blir inte uppdateringar så ofta längre. Kan vara att jag inte har så mycket att tillägga när det gäller min bröstcancer längre. Bra är väl det. Kanske kan det vara att det varit så mycket med flytten också. I veckan fick jag nästan panik. Skiten tog aldrig slut i lägenheten och kvällarna blev nätter innan vi kom i säng. Har känt mig helt sänkt. Sov faktiskt till halv tolv i går! Jag snarkade så att dottern hörde det utanför! Då är man trött.
Nu är vi klara med flytten. Eller... Vi har åtminstone fått över allt till nya lägenheten och städarna har fått grabba tag i den gamla. Skönt att vi slipper det i alla fall.
Nu i helgen har jag mest tagit det lugnt. Var med båda döttrarna på köpcentrat utanför stan i går. Shoppade lite, men gick mest i affärer och tittade. Gick rätt bra även om jag har jäkligt ont i kroppen och blir stel efter ett tag.
Maken har varit i Stockholm lördag-söndag. Men jag hade sällskap av alla barnen i går. Vi gjorde jättegod middag och mellandottern hade gjort efterrätt som hon tagit med sig hit. Mums. Sedan avslutade vi kvällen med att spela spel i stearinljusets sken.
I dag har vi varit ute med Harry, men jag tror vi fick en annan hund med oss hem. För den fyrbenting som klev in i våran lägenhet efteråt var både blöt och skitig. :) Inget bra väder för att ha hund just nu. Men med visst tvång så fick han snällt kliva in i duschen, så nu är han vår fina vovve igen.
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Åh vad jag älskar dig mamma <3