memyselfaj.webblogg.se

Nu får det väl ändå räcka med snö

Tänkte gå en sväng med Harry i morse, men när jag kom dit, så hade det drivit igen så mycket att snön gick mig högt upp på låren. Normalt tar det ungefär en timme att gå den svängen, men i dag skulle det ha tagit minst det dubbla - om jag ens hade orkat pulsa runt i snön. Nä, jag vände efter typ 500 meter och gick hem igen. Visst, jag brukar gilla snö, men någon måtta får det väl ändå vara?
Värre var det i går. Då "tvingade" jag mellandottern ut på en promenad med mig och Harry. Men det gick inte... Det blåste så att vi fick in snön i både näsa och mun och snön var decimeterdjup. Så vi gick runt hennes kvarter och sen hem igen. Sen stängde jag in mig resten av dagen. :)
Annars har jag hållit på att packa. Det har faktiskt blivit några lådor nu. Börjar kännas lite stressigt eftersom den 1 mars infaller ganska snart.
Och så såg jag ju på Melodifestivalen i går. Men vad fan är det för skitlåtar? Ursäkta svordomen, men jag tycker det är skitdåligt i år. Bättre var det timmen senare när Sverige tog guld och brons i längdskidor. Det kallar jag bra tv! :)
I morgon blir det besök på sjukhuset för att få en dos Herceptin. Känns lite konstigt att besöken på sjukhuset blir så få. Nästan en känsla av att vara "bortglömd". Samtidigt känns det självklart jäkligt bra att besöken blir färre och färre. För då måste jag väl bli friskare och friskare? :)
Kram på er där ute i snöovädret
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: