memyselfaj.webblogg.se

Uppdatering

Nu får jag skärpa mig. Har inte skrivit på länge. Men det har heller inte hänt så mycket de senaste veckorna. Men i morgon ska jag till sjukhuset igen. Då ska jag först till sjukgymnasten och sen till ortopedtekniska för att prova ut strumpan. Ska bli skönt faktiskt. Skönt att det händer något som (förhoppningsvis) förbättrar mitt tillstånd. För trots att jag masserar huden kring armhålan (där lymfkörtlarna fattas) och gör stretchövningar så känns det inte som att jag fått bättre rörlighet i axeln, ej heller har svullnaden gått ner. Men, men... Skam den som ger sig. I morgon ska jag och maken till svärmor och käka lutfisklunch. Mums. Jag riktigt längtar. Sen knallar jag därifrån till sjukhuset. Bäst att klä på sig ordentligt för just nu har vi minus 18 grader!!! 18 jäkla kalla grader!! Inte klokt. Annars är det inte många dagar kvar till jul. Den firar vi här hemma, barnen och vi. Förr har vi oftast varit så himla många på julafton, men så är det inte längre. Kramar
Taggar: Ortopedtekniska, Sjukgymnast;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: